Brev:
Råd om bedste opstart af skemad - 4 mdr.
28. januar 2010
Alder:
4 mdr.
Råd om bedste opstart af skemad - 4 mdr.
Kære Helen
Så er vores dejlige datter rundet de 4 måneder og vi er blevet rådet af vores sp at begynde på noget skemad da hun vågner næsten hver time om natten.
Jeg ville lige høre om du har nogle gode råd til hvordan vi får den bedste start med skemaden og hvordan en dag kunne se ud for os :)
Med venlig hilsen
Albertes mor